2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
جزئیات جدید فصل دوم و سوم  «می خواهم زنده بمانم»

جزئیات جدید فصل دوم و سوم  «می خواهم زنده بمانم»

سریال می خواهم زنده بمانم به فصل دوم و سوم رسیده است جزئیات را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال می خواهم زنده بمانم سریالی در ژانر درام عاشقانه و تاریخی که فصل اول آن با استقبال زیادی روبه رو شد به فصل دوم و سوم رسیده است. 

 


همان طوری که مطلع هستید قرار است به زودی فصل دوم سریال «می خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه حسینی وارد مرحله تولید شود. طبق قرار قبلی قرار بر این بود که داستان فصل دوم در سال ۱۴۰۰ روایت شود. در این صورت امکان استفاده از بازیگران فصل یک در نقشهای خودشان به خاطر اینکه سن کاراکترهایشان بالا رفته بود، وجود نداشت. البته راه حل هایی برای حضور بازیگران فصل اول وجود داشت یا پیر می شدند یا اینکه نقش بچه هایشان را بازی می کردند.

 


اما حالا تصمیم بر این شده که یک فصل دیگر هم به این سریال اضافه شود. فصلی مربوط به دهه هفتاد، که در واقع فصل دوم سریال می شود و داستان هایی که در سال۱۴۰۰ اتفاق می افتد هم مربوط به فصل سوم خواهد بود. به این ترتیب با اضافه شدن فصل دهه هفتاد امکان حضور کاراکترهای فصل اول امکان پذیر می شود.»

 

هما و امیر در می خواهم زنده بمانم
فصل اول «می خواهم زنده بمانم» از ۴ اسفندماه ۱۳۹۹ تا ۱۴ تیرماه ۱۴۰۰ توسط موسسه هنراول و فیلیمو پخش شد.
حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی، مهران احمدی، آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی، بابک کریمی، افسانه چهره آزاد، عزت الله مهرآوران، محمدرضا مالکی، بهاره کیان افشار و مهدی صباغی در فصل اول این سریال به ایفای نقش پرداختند.

 


سریال می خواهم زنده بمانم روایت زندگی زنی به نام هما حقی (سحر دولتشاهی ) بود که عاشق جوانی به نام نادر (پدرام شریفی ) شده بود و قصد داشت با او ازدواج کند اما گرفتاری پدر هما در تله چند قاچاقچی زندگی او را دگرگون کرد. او برای آزادی پدرش مجبور شد با وکیلی کارچاق کن که نقش آن را حامد بهداد بازی می کرد ازدواج کند و بعدها متوجه شد او همسر دارد و ....
.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.